Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



czwartek, 17 lipca 2014

Nietypowe dekoracje w moim domu....

To co kocham najbardziej to  nietypowe ozdoby ...
zabawki , które posłużyły mi do dekoracji....


Okien w kuchni i jadalni...


Koralikowy deszcz w moim wykonaniu...




Na koniec uszyłam lambrekin ...


Całość mojej twórczej pracy prezentuje się tak...




Dekoracja łuku kabiny prysznicowej...
Przed ....


I po mojej metamorfozie...




Żyrandol...





Sedes....








1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Tworzy Pani przepiekne kompozycje gratuluje pomyslu igustu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...