Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



sobota, 30 listopada 2013

Lustereczko powiedz przecie......:)

Moja kolejna nietypowa praca na zamówienie , której tu jeszcze nie pokazywałam  , jest to rama do lustra z 1938 roku czyli XX i XXI  dwa wieki w jednym :)

Lustro przed oprawieniem....




A tak prezentuje się
Lustro Antyk z 1938r. w ramie w moim wykonaniu.
Tworząc t ą ramę , pomyślałam sobie , że przez tyle lat musiało się bardzo dużo twarzy oglądać w tym lustrze...
 na pewno by to lustro opowiedziało nie jedną historię gdyby mogło przemówić...



Wielki zaszczyt móc tego  dokonać i spełnić najśmielsze oczekiwania Klienta , aż chciało by się powiedzieć :
Lustereczko , lustereczko powiedz przecie.........:)

I jak to zawsze robię pamiątkowe zdjęcie z moja pracą...:)



Większość z Was zna już tą pracę pokazywała ją na NK , mało bywałam na necie więc dopiero dziś odczytałam mejle i wieści prywatne gdzie pytaliście cz ta rama jest wykonana z drewna , otóż nie to jest recykling z prasy i na tym właśnie polega rękodzieło by stworzyć coś z niczego i by to było imitacją oryginału  , bardzo się cieszę ,że mi to się udało  i dziękuję za miłe słowa i wszystkie mejle ....:)

5 komentarzy:

Ewa pisze...

Fajnie tą ramę odnowiłaś !

Ewa Jurewicz pisze...

Cóż za niezwykła metamorfoza. Nowe lustro wniesie do każdego pomieszczenia mnóstwo radości. Super! Pozdrawiam Cię Joasiu i życzę wielu podobnych pomysłów.

Joanna Langowska pisze...

Serdecznie dziękuję:)

Anonimowy pisze...

Greetings from Los angeles! I'm bored to tears at work so I decided to check out your site
on my iphone during lunch break. I love the information you present here and can't wait to take a look when I get home.
I'm shocked at how fast your blog loaded on my phone ..

I'm not even using WIFI, just 3G .. Anyhow, fantastic blog!



My webpage: golf trophies

Anonimowy pisze...

You are so interesting! I do not think I have read through something like this before.
So wonderful to find somebody with some unique thoughts on this issue.
Seriously.. thanks for starting this up.
This website is something that's needed on the web, someone with some originality!



Also visit my weblog :: ix web hosting google apps, ,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...