Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



niedziela, 2 czerwca 2013

"Auto Życia"

"Auto Życia''
Całość wyplotłam z papierowej wikliny  i jest to 
 Prezent dla mojego kochanego  Chrześniaka Michasia.
Auto, w którym umieściłam  Różaniec symbol   Matki Bożej , która jest nasza Matką i Opiekunką w każdy  czas , Aniołek  odnoszący się do Anioła Stróża i Ducha Świętego oraz Hostia odzwierciedlająca postać Pana Jezusa są  to bardzo ważne Wartości dla każdego Katolika, ponieważ  małym dzieckiem tak jak  autem  trzeba  sterować mądrze i rozważnie .
Auto po dodaniu innych dekoracji może również być prezentem na urodziny  , imieniny  jak również na Chrzest  i  ślub.







3 komentarze:

Bożena pisze...

Stworzyłaś cudeńko:)

Anka pisze...

Bardzo ładne autko,przypomina mi karetę:)Pozdrawiam

ewoz pisze...

po prostu rewelacyjny :) pozdrawiam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...