Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



sobota, 9 lutego 2013

Stroik ...:)

Witam Was Kochani 
Witam Wszystkich  moich Obserwatorów nowych   i stałych czytelników  mojego  bloga jest  mi bardzo miło ,że do mnie tu trafiliście.
Pragnę Wszystkim razem i każdemu z osobna podziękować za wszystkie komentarze , za wszystkie mejle , których jest  tak bardzo dużo , odpisze na wszystkie proszę tylko o chwilę cierpliwości , bo nie  sposób Wszystkim na raz odpisać. 
Kochani  dziękuję również Wam za  wszystkie  wyróżnienia bloga i przepraszam ,że nie wklejam tu linków  z wyróżnieniami , ponieważ stworzyłam  tego bloga jako galerię moich prac  dla moich  klientów ,ale obrazki  z linkami  do Waszych   blogów pojawią się na   bocznym pasku tej strony ,by mogli moi  Obserwatorzy zapoznać się z Waszą twórczością , która jest  o różnorodnej  i jakże pięknej i ciekawej  tematyce.
Teraz   pragnę zaprezentować Wam  pracę , którą zrobiłam dla mojej   koleżanki Agnieszki.

Stroik  z przewagą koloru  fioletowego....

 
Podstawa...


 Podstawa po zamontowaniu   kwiatów...



A  tak  powstała całość stroiku dla mojej  koleżanki Agnieszki.


Pozdrawiam   i dziękuję Wam  za to ,że    Jesteście moi  Mili .
 Miłego  dnia  Kochani.

12 komentarzy:

serce z pasją pisze...

piekny

Betty pisze...

Stroik cudny, a wiem że Agnieszka uwielbia fiolety i wiem też, że jest nim zachwycona !! :)
Pozdrawiam serdecznie !!! :)

Betty pisze...

Stroik cudny, Agnieszka uwielbia fiolety i wiem też że stroik bardzo Jej się spodobał :))
Pozdrawiam serdecznie :))

Bożena pisze...

Prezentuję się rewelacyjnie:)

Anka pisze...

Bardzo ładny,i kolorowy stroik:)Pozdrawiam

Joanna Langowska pisze...

Kochani z serca serdecznie dziękuję , pozdrawiam cieplutko:)

Marlena pisze...

Przepiękny ! :)

GaleriaZosi pisze...

Pięknie i kolorowo u Ciebie.
Pozdrawiam Zosia.

Małgorzata Chrobak pisze...

Przepiękny stroik:)

Iwona pisze...

Śliczny stroik:)Kwiatuszki cudne:)

gosik pisze...

Śliczny stroik .Zapraszam do mnie
http://szaroburaporka.blogspot.com/

gosik pisze...

Ślicznie tu u ciebie,piękne rzeczy robisz.Pozdrawiam i zapraszam do siebie
http://szaroburaporka.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...