Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



sobota, 19 stycznia 2013

WOŚP --- Obraz Kwiatowy...

W tym  roku tym oto Obrazem kwiatowym wspierałam  WOŚP, która się odbyła 13.01.2013r w Zalewie.



Kochani bardzo często  zadajecie  pytanie jak duże są te  obrazy , wiec tak obraz jest  wykonany z 7 róż o wysokości 62 cm  i szerokość 24cm, wykonuje na zamówienie w kolorystyce i   z dodatkami według gustu i życzenia zamawiającego.



Tworzenie  tych obrazów zajmuje mi 7 godzin pracy  szkoda tylko ,że zdjęcia nie oddają w 100 %   rzeczywistego uroku.

3 komentarze:

weronkaa84 pisze...

Przepiekny!

Pracownia Elizabet pisze...

Piękne cuda tworzysz ! :)
Zapraszam również do mnie, mój nowy blog:
www.pracowniaelizabet.blogspot.pl

Pozdrawiam serdecznie :)

Małgorzata Chrobak pisze...

Efekt jest przecudny:) Piękna kolorystyka:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...