Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



sobota, 19 stycznia 2013

Wachlarz....

Małymi kroczkami rzucam się w wir rękodzielniczy , by odskoczyć od trudu dnia codziennego.
Po śmierci Brata  jest  mi bardzo ciężko o czym pisałam po niżej przy  bombonierce  , ale tworzenie czegoś z niczego  nadaje sens życiu...
Dekoracja ścienna - Wachlarz ...:)




7 komentarzy:

ewoz pisze...

niesamowity :)

Danka Witkowska pisze...

Kochana!Dzisiaj miałam wolną chwilę i oglądnęłam całego Twojego bloga i wszystkie prace.I uważam ,że są przepiękne,a co więcej pomysłowe i zaskakujące.Takie właśnie lubię.Mieszasz różne techniki podobnie jak ja więc dlatego są mi tak bliskie.Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i czekam na kolejne zwariowane pomysły.
Ps.A kapelusze są zaje -fajne:):):)

serce z pasją pisze...

piekny wachlarz,zapraszam do mnie po wyróżnienie

serce z pasją pisze...

ZAPRASZAM DO MNIE PO WYRÓŻNIENIE

Małgorzata Zurczak pisze...

Śliczne wachlarze.Pozdrawiam i zapraszam po wyróżnienie.

elin pisze...

Witam,oj zdolna z Ciebie Joasiu osóbka,przepiękne i pomysłowe prace.Tez lubię dawać drugie życie niepotrzebnym przedmiotom,próbuję różnych technik ale tworzę i bloguję od niedawna ,więc mój dorobek jest jeszcze niewielki.Pozdrawiam i zyczę dużo siły i szczęścia w nowym roku.

Małgorzata Chrobak pisze...

Jestem pod wrażeniem:) Ten wachlarz to prawdziwe cudo:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...