Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



sobota, 19 stycznia 2013

Mikołaj XXI wieku ...:)

Największe auto ze wszystkich aut  jakie wyplotłam  o długości 50   cm.:)
Mikołaj XXI wieku ...:)
Auto wyplotłam w całości z papierowej  wikliny  i ozdobiłam według własnego pomysłu...:)






5 komentarzy:

Danka Witkowska pisze...

Cudowny pojazd dla Mikołaja,wreszcie nie będzie musiał tymi saniami podróżować i szybciej się wyrobi z prezentami:)
Dziękuję za tak miłe komentarze zostawione pod moimi postami,jesteś kochana!!!

Kasia :) pisze...

Jaki świetny,cudowna praca

Małgorzata Chrobak pisze...

Świetny pomysł, a efekt końcowy - po prostu niesamowity:)

Ewelina pisze...

Sliczne autko!

ILONA W. pisze...

o kurcze .... to mistrzostwo świata

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...