Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



wtorek, 17 kwietnia 2012

Moje robótki :)

Moją Pasją jest  również  robienie na drutach   i szydełku , a oto efekt   moich prac na razie te ,   bo inne są już po oddawane i nie zdążyłam    zrobić nawet  zdjęć,   nawet o tym nie myślałam , bo  wtedy jeszcze nie miałam bloga  :)

Kamizelka dla syna 
Przód wykonałam według   mojego pomysłu zgromadziłam  wzory , które  najbardziej mi się podobają , natomiast  tył  wykonałam   "ryżem ". 




  Nie dawno też  zrobiłam ponczo dla córki pierwsza  tego typu  moja praca od  kiedy tylko robię na drutach i szydełku :) 



 Pracę ta dedykuję  dla mojej  Mamy ,  bo  to  dzięki  mojej Mamie umiałam  stworzyć takie   wdzianko ,robiąc tę pracę przypominałam sobie jak w wieku 6 lat  po raz pierwszy miałam w ręku  szydełko i zrobiłam  moje pierwsze rękawiczki , a następnie druty. Nauczyła mnie Mama podstawowych oczek prawe , lewe i nie których wzorów w  wieku 9   lat zaczęłam  robić sweter ,z czasem  do wprawy     i dalszych wzorów doszłam sama, ale dziękuję swojej Mamie za to ,że  przekazała mi  tą wiedzę i nauczyła mnie pracować i umieć wykorzystać pożytecznie swój   wolny czas robiąc   coś dla innych , dziękuję Ci Kochana Mamo :):)
Ponczo dla Ani :) Pracę  wykonałam na drutach  i obrobiłam szydełkiem :)


Przód:)


Tył:)

A na koniec coś na szydełku obrobiony  kapelusik  dla małej    Damy , zrobiony mogę tak nazwać jednym  tchem pod  wpływem chwili i  chęci  czegoś stworzenia i  weny  twórczej :) :)


Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...