Obserwatorzy

Moja Pasja:)

To nie sztuka coś dostać , kupić, przysposobić i tym wnętrza przyozdobić , sztuką jest sercem poczuć , a własnymi rękami coś z niczego zrobić.
Blog ten jest wizytówką moich prac, które wykonałam na różne okazje i zamówienia . Zapraszam :)



wtorek, 17 kwietnia 2012

Łabędzie:)

Nowe nabytki wykonane rękami Ani z 1000 modułów o wysokości 60cm , prace te wykonane są na przedstawienie do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobrocinie , teraz pozostaje do   wykonania podstawa . Ania swoja działkę już ma za sobą , natomiast mi pozostają 2 nocki i 1 dzień , by to wszystko  dopieścić  , by oba te łabędzie wyglądały  jakby były w stawie , no nie lada wyzwanie już mnie  bolą palce od kręcenia rurek wiklinowych , ale jaki  będzie efekt końcowy  mojego pomysłu , który pragnę wdrożyć w życie , za kilka godzin będziecie mogli Kochani ocenić sami , a tym  czasem cieszmy  się  chwilą :)

Łabędzie te są jeszcze gołe i wesołe ,ale i tak cieszą oko :)
 

  Małe cukiereczki mojej Ani :)


  My Kobiety zawsze mamy pełne ręce roboty:)

 
Pozdrawiamy serdecznie:)

3 komentarze:

Pracownia Ani pisze...

ooooooooo ludy jakie olbrzymy łał dziewczyny jesteście wielkie:)))

Joanna pisze...

Dziękujemy Aniu i serdecznie Cie pozdrawiamy :)

wiesław Mierzejewski pisze...

Normalnie czapki z głów i nisko chylić czoła

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...